Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Sista kemi provet i morgon!
  • Redan gjort sista fysik provet!
  • Jag älskar Pepperwood asså! :D
  • Kokboken är helt KLAR!!!!!!!!!
  • Det är mindre än 3 veckor jag och Nettan ska till Turkiet!
  • Det var sol i helgen. Låg ock stekte i bikini på baksidan :D
  • Talet är klart på svenskan :D
  • Ska inte gå på balen så ingen panik att hitta saker :D
  • Jag gillar att rita har jag märkt :D
  • Sommarjobb är fixat ^^
  • JAG HAR BOENDE I STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kompost
 
  • Att jag har kemi prov i morgon
  • .... och kan inget om kemi
  • Svenska nationella B del på fredag.... blir att sitta i aulan i timmar... och skriva....
  • Att det är 3 veckor kvar till Turkiet... Ge mig nu!
  • Att vädret blivit dåligt igen... Vill inte ha mera regn....
  • Att datan är värre än vanligt
  • Saknar ronja otroligt mycket <3
  • Inför eurovision suger...
  • Att jag är i Turkiet när det är eurovision :( :( Hade inte åkt om jag vetat....
  • Jag har en rapport att skriva om projektarbetet i helgen....
  • Att jag var dum nog att söka in på kemi.... Jag har kommit på att jag inte gillar kemi.
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: