Rockstar

| Postat i: Foto: Häst, Häst, Tankar
0
Idag blev det stallet med Lillen. Och ska jag vara ärlig - första gången ja gred honom efter Ronja dog... Av någon konstig anledning var det jätte lätt att släpa sig till Peppe. Ja det var svårt at tse hennes tomam box men att rida honom var enkelt. Visst jag funderade på att sluta med hästar. För allting kändes bara så tomt och meningslöst. Fick nog lite lust tillbaka när det började gå bättre med Peppe. Men att släpa sig till Lillen var en helt annan historia. Kankse för att han betyder så mycket för mig. Känner kankse lite dåligt samvete... Vet faktiskt inte. Men idag kändes allt mycket bättre. Det var faktiskt kul. Kul. Längesedan jag tyckte någonting med hästar var kul. Så kankse det komemr lösa sig på något vis ändå. Även om jag aldrig kommer glömma min finaste <3 så kan jag faktiskt älska andra hästar utan dåligt samvete.
 
Och Lillen var på sitt tönt humör när vi red ut. Det blåste. Och när det blåser är ALLT farligt. Så han var rädd för ALLT under hela ridturen... Men på något sätt var det det roligaste jag haft på länge. Inget slår Lillens långa härliga galopp <3 Men annars så var han sig själv. Vanliga fina lillen <3
 
 
Orkar inte leta bättre bland dagens bilder så ja han får se lite drogad ut x)
 
 
 
Hittills till Rockstar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: