Skärp er!

| Postat i: Tankar
0
När jag ändå har varit lite djupsinning kan jag ju lika gärna fortsätta *host*.  För jag har något viktigt att klaga på!!!!! Mitt näst favorit program i världen är förstört!
 
Jag pratar om Inför eurovision... Asså va?? Hur F*N tänkte ni här?? Sorry men helt värdelösa programledare och panelen var ju själva grejen med programmet. Och framför allt finlandsvensken. Han gjorde ju hela programmet. Men nu är det till och med en person som blandade ihop Ukrainas bidrag och sa att det för två år sedan var med förra året.. Och nej man åfr inte göra ett sådant misstag om manb ska sitta med i inför eurovision! Nej de var tråkiga... Och man vill ha flera människors åsikter inte bara tre. Det är roligare med flera synpunkter. Och det från vettiga människor. Just nu känns det som de bara kastade in några random människor. SÅ NEJ! Detta är inte okej! Snälla människor insåg ni inte detta själva?? Ge oss tillbaka nordiska panelen! Då var programmet som bäst!
 
Men när vi ändå är inne på eurovision tänker jag kasta in några gammla favorit/,minnesvärda eurovision låtar. Nörd som jag är. Så att inlägget inte blir allt för negativt.
 
 
Och hahaha vem kan glömma denna ;) ' Och BÄSTA låten i eurovisions historia!!!!!
 
Och nej hade inte tänkt ta så många... Men nu blev det så xD
 
Men jag och min bror som båda anser att Eurovision är det bästa som händer om året - har en lösning öfr att göra det lite bättre. Vi ska analysera alla årets bidrag och sätta egna betyg och kolla vad båda anser :) Känns lite bättre i alla fall. ^^
Hittills till Skärp er!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: