Serier Del 1

| Postat i: Serier
0
Eftersom jag ääääälskar serier så tänkte jag tipsa om serier du borde se och inte se.
 
Först tänkte jag börja lista upp några redan avslutade serier.
 
Sabrina, the Teenage Witch
 
En gammal serie jag såg på när jag var liten. De senare delarna av den i alla fall. Inte den bästa serien ever direkt men klart sevärd. Fast om man ska gilla den måste man nog tycka om lite fantasy. För som de flesta vet handlar de ju om Sabrina som är tonåring och häxa. Blir inte tråkig efter så många säsonger som många serier blir. Liksom enformiga. Men serien är allt annat än enformig. Och ett bra slut. Hatar när de bara slutar med en serie och slutet är fullt av oavslutade saker, Så har du inget bättre att se så varför inte se denna? Och kolla kläderna x) Du får stor underhållning ;) Och kankse lite nostalgi för vissa?
 
 
Legend of the Seeker
 
En Fantasy serie som är rätt så bra. Tyvärr bara två säsonger och slutet kunde varit bättre men gillar du fantasy så se den ändå! Utspelar sig i nån fantasy typ slash gammal värld. Snygg kille med ett mission ;) Så man kan passa på att dregla lite hur som helst fast det bara är två säsonger. Och serien är inte tråkig och förutsägbar i alla fall. Och jag väger lite emellan om den är värd att se. Hade det varit flera säsonger hade jag sagt JA! men nu... Hmm nja... eller jo se den. Om du gillar fantasy så gör det och passa på att dregla lite...
 
 
Desperate Housewifes
 
Tror inte många har missat att denna serie existerar. Har ni inte sett den? Se den. Visst efter hoppet i tiden blev den lite dålig ett tag men den blev bättre igen. Sedan så måste jag nog också säga att de är lite dåliga på att stora händelser bara glöms bort. Något stort kan hända och sedan så bara släpps det. Jag tycker att vissa saker måste få ett ens liksom. T.ex. om någon person kommer in i serien en massa händer, den går ur serien och syns aldrig igen. Hur ologiskt det än är. Det borde de gjort bättre men annars har de lyckats rätt så bra att få den att hålla i så många säsonger.
 
Hittills till Serier Del 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: