This year

| Postat i: Tankar
0
Jag har funderat lite. Okej det kankse inte låter bra när det kommer från mig men det är inge skumt den här gången jag lovar.
 
Jag har tänkt på vad jag vill ska hända och vad jag vill göra under 2013. Min förväntningar helt enket.
 
  • Fota mera. Fota snyggare motljusbilder, fota även i dåligt väder, nattfotografering, soluppgångar, fota inne u name it. Jag vill bli ännu bättre. Ända sättet är att fota mycket och det är ju inget problem ;)
  • Ta studenten. Se till att få bra betyg sista halvåret inte slappa bara för att det är en halvtermin kvar.
  • Försöka njuta av att ta studenten....
  • Jag vill åka någonstans med mina vänner! Kom igen nu alla semester!
  • Sommarjobba..................
  • Flytta och studera något kul.
  • Söka till flygledare. Visst svårt att komma in men jag ska försöka i alla fall!
  • Bli mera organiserad. Jag behöver det. Så använd almenackan för sjutton!
  • Det minstone försöka bli mera positiv
  • Läsa mera. Försöka krossa över så många böcker jag kan på min lista.
Vad tror ni? Blir inte detta bra saker att försöka med detta år? Tror jag... Jaja saker blir ändå inte hur man tänkt sig.
Hittills till This year





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: