Death note

| Postat i: Foto: Häst, Häst
0
 
Varit i stallet idag. Åkte på kvällen så jag kunde ta in. När jag mockade så började det regna så skyndade mig att ta in honom han blir så lätt jätte kall och fryser utan täcke. Sen hade jag faktiskt lite tur och det slutade regna när jag skulle rida. Blev barbacka - men pga. hans rygg så körde jag en specialare med gelpadd under en vojlock. För asså jag orkar inte använda sadel xD Asså jag vet inte varför jag hatar sadlar så mycket... Asså liksom barbacka är mysigare <3 Finns inge bättre än att ta en mysig tur med Lillen :) Och ja han var som vanligt. Lugn men töntig. Han tvärnita för en vattenpöl i galopp xD Lite kul x) och ännu roligare att vattenpölen var på åkern. Men ja var härligt att rida igen :)
Hittills till Death note





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: