Men at Work

| Postat i: Tankar
0
 
I juni ska jag börja sommarjobba. Yaay!? Får i alla fall en veckas ledigt innan jag börjar. Orkar egentligen inte fast min ambitions nivå är på självmordsbenägen så orkar jag göra nått? Nej. Fast egentligen tror jag att det kan bli kul. Jag har praoat på labb en gång och det gillade jag. Jag gillar faktiskt kemi labbarna i skolan. Annars är det enda jag gillar i skolan typ historia. Asså ni vet faktiskt gillar inte bara står ut med för att man måste vara där. Elelr inte ens för att man måste vara där utan för att man vill ha ett bra jobb i framtiden. Enda som gör en motiverad. Annars hade jag nog skaffat jobb på Ica... Men jag är nog lite av en person som kan släpa mig i genom det mesta om jag måste. Liksom kul jobb? Nej säkert och välbetalt jobb känns bättre även om alla säger leta på ett kul jobb. Visst du ska nog inte hata det men asså tror inte att man behöver älska det. Menar jag har överlevt i skolan så här länge så kan jag väl släpa mig till ett jobb också. Ja jag vet att jag har en optimistisk syn på livet.
Hittills till Men at Work





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: