Serier del 4

| Postat i: Serier
0
Ghost whisperer
 
Handlar då om en kvinna (Gud vilket fult ord det är) som då kan se spöken. Så ska hon helt enkelt försöka hjälpa dem.
Asså egentligen gillar jag verkligen serien MEN de kan för fan inte få till säsongsavslutningar o_O Alla andra avsnitt var bra men det känns som de försöker få till värsta avslutningen men det räcker inte fram. De försöker för mycket och det blir typ bara fel. Eller första säsongen var okej. Men resten... NEJ. Men allt annat är värt att se :) Fast ja hade velat ha mer säsonger! Tycker ja blev lite tvärt och tråkigt slut. Fast ja avslutningen sög ju...
Och det var synd. Så dåligt liksom slut på en så egentligen bra serie.
 
 
Angel
 
Alla som sett Buffy vet vem Angel är. Har ni inte sett buffy - se den först. Annars får man inte samma feeling för karaktären :) Men i alla fall så hjälper han att rädda folk i LA från övernaturliga saker. Cordelia från Buffy är också med ^^
Och vad tycker jag? Tycker om de två första säsongerna MEN asså säsong tre och fyra var tyvärr inte bra... De var bara tråkiga. MEN säsong fem var jätte bra! :D Fast asså hur höga var de när de skrev det slutet om jag får fråga....
 
 
One Tree Hill
 
Handlar om ja egntligen allt...Tror det inte ens finns en enda "tv drama grej" som de inte haft med.
En av de bästa serierna någonsin! Funkade till och med när huvudpersonen lämnade. Och är faktiskt aldrig tråkig  och det genom 9 säsonger! Gillar du drama serier? SE DEN HÄR! Jag var först lite skeptisk men var verkligen hur bra som helst :)
 
Hittills till Serier del 4





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: