Att hitta en balans

| Postat i: Foto: Blommor, Tankar
0
 
 Är jag den enda som tycker det är svårt att hitta en bra balans i livet? En balans av studier, jobb, husarbete, hälsa och ett socialt liv. Hur lyckas folk? Ofta känns det som om man druknar i saker och man hela tiden måste stressa till nästa sak. Mitt löfte detta år till mig själv är att stressa mindre men få mera gjort. Låter kankse enkelt men är jäkligt svårt. Att hitta energin att vara på topp.
 
Att plugga som fan men inte för mycket. För mycket då blir man bara stressad och går in i någon vägg. Så ska försöka lista ut detta under året. Går så där. Och då har jag inte ens bott i Stockholm i en vecka...
 
Det är så mycket mera jag vill göra med mitt liv än att plugga. Men jag vill också plugga.
Hittills till Att hitta en balans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: