Föresten...

| Postat i: Blogglistor, Hälsa & Träning, Vardag
0
Jag skapar lite flera nya kategorier. Min random kategori tycker jag blev lite för lång. Tycker det är viktigt med kategorier på en blogg. De ska vara rätt kategorier så att de inte blir för små eller för stora. Det är fult med kategorier med bara ett par inlägg. Men att ha få kategorier med jätte mycket i är också jätte fult. Ibland vill man kunna hitta saker. I alla fall är det saker jag stör mig på på andras bloggar. Så tänker folk kankse är lite som jag? Så försöker göra en sådan blogg som jag sjäv skulle vela läsa. Och när jag ändå sitter här med fötterna inlinande i plastpåsar med fuktighetskräm kan jag ju passa på att fixa lite.
Hittills till Föresten...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: