Topp 10 Serier

| Postat i: Serier
0
1. Pretty Little Liars
 
Finns det någon bättre serie? Svar nej. Älskar verkligen Pll! Extremt rolig serie som är extremt spännande! Fattar inte hur de lyckats så bra? Annars brukar ofta mysteri filmer och serier bli så extremt genomskinliga. Denna är allt annat än genomskinlig! Inne på femte säsongen och är fortfarande lika spännande!
 
 2. The O.C
 
 Resten av listan var myckt svårare än ettan. Menar finns så många hur väljer man? Men denna serie när jag såg den den verkligen fastnade! Så fin på något sätt. Så av alla fick denna bli nummer två.
 
3. Friends
 
Detta måste ju vara den bästa komediserien någonsin! Så självklart hamnar den högt upp på listan. Innan jag säg den tänkte jag att det nog var överskattad, men nej! Den är verkligen så bra som alla säger!
 
4. Dexter
 
En serie om en typ god seriemördare. Och den var faktiskt riktigt bra! Spännande och bra genom alla säsonger. Så himla intressant. Att liksom se hur han tänker och hur han utvecklas. Så den kom faktiskt fyra på listan. Lite förvånande men när jag samanställde listan så hamnade den bara där.
 
5. One tree hill
 
En till drama serie. Men den var också väldigt bra. Den till och med överlevde när huvudpersonen försvann ur serien. Jag antar man kan säga att jag älskar tonårsdrama serier. Men denna går inte att stå emot! Lite sämre än O.C men still extremt bra!
 
6. Criminal Minds
 
Antar att denna kom med p.g.a Spencer! Jag älskar Spencer! Och såklart är serien rikitgt bra. Gillar man kriminalserier går inte denna att missa!
 
7. My name is Earl
 
Älskade denna serie! Var en så annorlunda komediserie! Och extremt asbra! Enda dåliga var att den slutade.
 
8. The big bang Theory
 
Asså den är faktiskt bra. Speciellt när de blev flera tjejer i serien. Och den var rolig att titta på. Gav mig en he del underhållning.
 
9. Revenge
 
Asså jag gillade den verkligen! Vet inte varför men det är något med den! Man vill bara veta hur den fortsätter! Sträck såg flera säsonger på ett par dagar!
 
10. Csi Las Vegas/Miami
 
Kan inte riktigt bestämma mig vilken av dem jag gillar mest. I Miami så är det ju Horatio som gör det! Solglasögonen! Och Las vegas asså den är ju liksom orginalet. Där gillar man ju liksom alla! Och något jag älskar med Las vegas? Att även om personer sm är viktigt lämnar serien så nämner de dem ibland. Det blir så mycket verkligare på något sätt då! Typ en person lämnar och de pratar om personen några avsnitt senare. Bir så bra uppbyggt! Jag som sagt älskar kriminal serier!
 
Så dessa är mina topp 10 serier! Svårt val men tror denna nog stämmer :)
Hittills till Topp 10 Serier





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: