Vad ska jag se näst?

| Postat i: Foto: Vardag, Serier
1
Nu när jag bor själv blir det rätt mycket serie tittande. Serier står på ofta som när jag diskar lagar mat eller bara är här. Det blir så tyst annars. Vet inte vad jag skulle göra utan serier nu för tiden. Har en del serier på gång. Men vill börja på något nytt. Har flera olika val.
 
Agents of S.H.I.E.L.D
Dawson´s Creek
Greys Anatomy
NCIS
Six feet under
Suits
The fosters
The white queen
The killing
Weeds
Ugly betty
Ally Mcbeal
Nikita
Arrow
Black sails
Blue mountain state
Boardwalk Empire
Bron
Cougar town
Da vincis Demon
Day break
Devious Maids
Downtown abbey
Girls
Hawaii Five o
Homeland
Hannibal
House of cards
Mad men
Modern family
Person of interest
Resuraction
Rome
Robin Hood
Silicon valley
Gillmore girls
Witches of East end
Vikings
True detective
Orange is the new black
 
Okej jag har fler options än jag trodde. Men jag brukar försöa börja någon ny när jag sett klart en gammal. Såg precis klart på Breaking Bad. Någon som känner för att föreslå någon av dessa feel free to suggest.
 
 Ungefär så här brukar mina frukostar se ut. Alltid framför valfri serie. Menar annars är det ju tyst? Och jag äter ju ändå alltid framför skrivbordet (Har inget riktigt köksbord)
Hittills till Vad ska jag se näst?


Sarah

Så mkt bra tips :)


URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: