Är vågen sönder?

| Postat i: Hälsa & Träning
0
På morgonen brukar jag ofta nu för tiden ställa mig på vågen. För att se om mina ansträngningar fungerar. För att komma ner i min målvikt. Och mina ansträngningar har fungerat och jag gick först ner två kg! Och det kändes jäkligt bra! Från 77.8 till 75.8 och det kändes som de två kilona kom från ansträngning. Men efter en månad och den tiden på månaden kom gick allt sämre. Jag ville helt enkelt bara ha socker. Så jag har käkat socker. En hel del socker. Så jag tänkte självklart jag måste ha gått upp i vikt under de här dagarna jag menar kom igen jag måste ha gjort det? Men när jag ställde mig på vågen visade den 75.5. Jag har alltså även om en hel del socker ätande ändå gått ner i vikt enligt vågen. Så dagens funderande är om min våg har gått sönder eller det går att svulla lite socker ibland och om man inte gör det hela tiden går det bra. Jag hoppas på det senare... Att även om man inte sköter sig hundra % hela tiden kommer man ändå närmare sina mål om man bara rycker upp sig efteråt! Om vågen är sönder blir jag däremot sur! Köpte den i augusti det är inte så länge sedan!
Hittills till Är vågen sönder?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: