It´s all about the details!

| Postat i: Foto: Övrigt, Hälsa & Träning
0
 
Tror nog jag är bland de få som svurit åt vädret de senaste veckorna. Är SÅ glad att det äntligen börjar bli svalare. Klarar verkligen inte av hettan den gör mig bara så trött! Man vaknar ju för sjutton upp svettig. Och maskiner i en fabrik kan vi ju säga skapar värme. Så på jobbet är värmen ännu värre. Jag vill ha svalt! Typ 15 grader och sol! För också när man springer vem för sjuttn orkar med värmen! Jag vill ju springa mer än vad jag gör men man orkar inte springa i värmen och jag är ingen kvällsmänniska när det kommer till träning har jag märkt.
 
Så träningen skulle helt klart gå bättre om man kunde springa runt 4-5 kanske. Och nej jag tänker inte springa på morgonen 5 har varit nog tidigt och gå upp! Men nu när jobbet slutar imorgon kanske jag kan bli lite bättre på att springa efter det. Jag gillar att springa på morgonen. Då känner man sig så duktig resten av dagen.
 
Och egentligen borde jag springa idag, men nej. Känner mig inte ett dugg sugen och bestämt mig för att fixa andra saker hemma i stället. I know bad. Men men thats life i guess. Tror det har att göra med att jag hade migrän i går. Känner mig lite allmänt trött efter det. Så rent kök och god mat är inte helt fel det heller.
Hittills till It´s all about the details!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: