Ihh eller Kompost

| Postat i: Ihh eller Kompost
0
Ihh
 
  • Jobbet är rätt så kul
  • Jag har många nya nagellack :D I Can't lie nagellack makes me happy :D
  • Snart fyller jag år!
  • Min kortaste nagelbörjar bli lång den har fått en vit tipp!
 
Kompost
 
  • Så jäkla tråkigt väder jag menar någon dag kan det väl bli lite fint.
  • Jag har inte hunnit börja springa pga väder och jobb.
  • Jag har inte börjat plugga till tekniks kemi. Skulle gärna vela börja i tid. Men man är rätt trött när man kommer hem.
  • Att jag börjar jobba halv 7 på morgonen
Annars måste jag säga att jag är rätt neutral till tillvaron antar jag. Helt okej händer inte så mycket men så mycket att tillvaron inte är tråkig.
Hittills till Ihh eller Kompost





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: