Jag vet inte vad jag ska säga...

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
En av böckerna jag var nyfiknast på på listan var Moment 22. Jag menar kom igen boken har gett upphov till ett helt nytt uttryck som finns på flera språk idag! Jag menar är inte det ganska coolt? Att namnet har smygit sig in och blivit ett eget uttryck? Därför var jag riktigt nyfiken och tänkte att den måste vara riktigt bra. Nu när jag börjat läsa den är jag inte så säker. Jag har bara läst drygt 50 sidor men mitt intryck är att den är konstig. Jag har ingen aning om vad som faktiskt händer. Just nu så känns det bara som ett massa babblande. Och seriöst inget har egentligen hänt. Inget. Just nu har jag ingen aning om varför den är så känd. Men jag har ju 350 sidor kvar så vi får se.
Hittills till Jag vet inte vad jag ska säga...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: