Resor jag skulle vela göra

| Postat i: Blogglistor
0
 
Island
 
Fotoresa på Island vore en dröm! Tänk alla fina bilder man skulle kunna ta! Släng in ett par islandshästar och jag kommer vara nöjd för resten av livet! Inte för att jag egentligen har en bucket list men om jag skulle ha en så skulle den här resan vara överst.
 
Roadtrip i Europa
 
Jag skulle vela åka runt med tåg i Europa och fota slott. Jag vet inte varför man jag älskar att se slott. De är så facinerade med sin historia. Så åka runt i både väst och östeuropa vore så underbart! Skulle vela åka med någon speciell så det hela skulle bli lite av ett äventyr.
 
Storbritannien och Irland
 
Skulle väldigt gärna se London. Men inte bara London utan resten av landet också. Se skulle vela flyga till London för att sen se resa runt. Inte helt säkert på var det skulle jag behöva kolla upp mera. Men i alla fall skottland och Edinburgh! Och sedan skulle jag avsluta resan i Dublin och flyga hem därrifrån.
 
Paris
 
Har varit där en gång tidigare men vill åka dit igen men en person jag väljer. Förra gången fick man kompromissa. Nu vill jag se allt och fota allt!
 
Venedig
 
Har varit här också en gång tidigare men bara över dagen. Nu vill jag vara där lite längre och gärna utan en familj som egentligen bara ville därifrån och klagade på alla människor..
 
Norge
 
Norge är så sjukt fint! Vill så gärna åka på fotosemster.
 
Sedan så skulle jag vela se Usa sydamerika Australien och Nya Zeeland men min spindelfiobi stoppar mig en aning... Jag klarar knappt spindlar i Sverige hur skulle jag klara mig utomlands? Jag skulle nog bli överparanoid.
 
 
 
 
Hittills till Resor jag skulle vela göra





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: