Serie lista

| Postat i: Blogglistor, Serier
0
1.   Vilken TV-serie var den första du verkligen förälskade dig i?
The OC

2.   Vilken TV-serie såg du senast där du såg vartenda avsnitt (säsong)?
Modern Family

3.   Vilken TV-serie gav du senast upp att titta på? (utan att se klart säsongen)
The Secret Circle

4.   Av vilken TV-serie kan du alltid se repriser om och om igen utan att tröttna?
Family guy

5.   Vilken är din favorit då det gäller tecknade/animerade serier?
Famiy guy

6.   Vilken serie räknar du som ditt allra största "guilty pleasure"?
Har nog inte någon riktig guilty pleasure serie.

7.   Vilken är din alla tiders favorit TV-seriekaraktär?
Spike från Buffy the vampire Slayer!

8.   Vilken TV-seriekaraktär påminner mest om dig?
Har ingen aning faktiskt.

9.   Vilken TV-seriekaraktär liknar du vid en förälskelse, ditt största TV-crush?
Damon från The Vampire Diaries

10. Vilken är din favoritinledningslåt eller vinjett?
Kan inte välja så True Blood, Scrubs, One Tree Hill eller The OC. Annars tycker jag de flesta är rätt tråkiga nu för tiden,

11. Vilken komediserie rankar du som den absolut bästa?
Friends

12. Vilken dramaserie rankar du som den absolut bästa?
The OC

13. Vilka serier/Vilken serie skäms du över att du fortfarande inte har sett?
Game of thrones

14. Vilka serier/Vilken serie tjatar du på folk om att de måste se?
Pretty Little Liars

15. Vilken film, bok, saga, händelse etc. vill du mest av allt att det blir en TV-serie av?
Eragon böckerna tror jag skulle bli en bra serie.

16. Vilken TV-seriescen får dig alltid att brista ut i gråt?
Har ingen speciell scen. Men mig är det inte så svårt att få och gråta. Ge mig en scen som är det minsta fin gråter jag. En av mina dåliga sidor.

17. I vilken TV-serievärld skulle du helst vilja leva?
Skulle vara någon fantasy serie.

18. Vilken TV-seriescen fick dig att fullständigt falla av stolen, tänk cliffhangers etc.?
Pll har fått mig att göra det många gånger!

19. Vilken TV-serie klarar du bara inte av eller vilken är den sämsta TV-serie du sett?
The office. Jag blev så irreterad att de alltis skulle prata med kameran!

20. Vilken nedläggning sörjer du mest över? (alt. Vilken TV-serie saknar du mest?)
Så många! Men senaste jag blev sur över var Twisted när den blev nerlagd efter en säsong. Och The lying game som blev nerlagd efter två. Båda hade hige cliffhangers på slutet.

Hittills till Serie lista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: