Serier del 14

| Postat i: Serier
0
H20 just add water
Jaja lite av en barn serie med sjöjungfrur och jag såg den när jag var yngre men jag typ älskade den. Tonårsdrama serier är min stora svaghet... Vad gör man? Kankse inte något för äldre tittare men för tonåringar. Var riktigt besviken att det bara blev 3 säsonger. Två av hududpersonerna har roller i the vampire diaries och the originals nu. Och när den ena av de tre lämnade så fungerade det faktikst ändå med den nya huvudpersonen. Hon var okej.

Csi New York
Den sämsta av de tre CSI serierna. Men fortfarande bra. Så gillar man de andra borde man nog gilla denna. Personerna i serien är helt okej. Alla säsonger är sevärda.

Without a trace
En annan case serie i New York. Komemr ihåg att jag såg denna serie när den gick på tv med mina föräldrar. Vi brukade hela familjen sitta och se. Nu såg jag resten av avsnitten och jag gillar den fortfarande. Jag gillar att inte alla slutar i mord. I CSI är ju alltid någon som är mördad, men här kan det få lyckliga slut då det hela börjar med att någon är försvunnen.
Hittills till Serier del 14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: