100 saker jag älskar # 6 - Böcker!

| Postat i: Blogglistor
0
 
Ända sedan jag var liten har jag älskat att läsa. Mamma brukade köpa åt mig på second hand så jag har hur många ungdomsböcker som helst hemma. Väldigt många hästböcker konstigt nog. Eller inte. Jag brukade läsa varje kväll när jag blev mindre men slutade med vanan när jag började gymnasiet. Tror nog att när det blev mera pluggande så blev det mindre lösning bara för nöjes skull. Och det är synd! Det är ju bara nu på senare tid jag börjat försöka ta upp vanan igen. Jag hoppas att när jag slutar att plugga att jag kommer börja läsa mera. Och det tror jag. Det är när man redan läser så mycket på dagarna blir det inte lika naturligt att man vill läsa mera på något vis.
 
 
Hittills till 100 saker jag älskar # 6 - Böcker!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: