Önskelista Foto

| Postat i: Blogglistor
0
Blåsbälg
 
Jag har damm på sensorn. Kankse borde fixa detta.
 
Macroobjektiv
 
Finns det något bättre än macro fotografering?  Hon har verkligen inspererat mig! Hon tar verkligen sjukt snygga macrobilder! Varje gång jag går in på bloggen vill jag bara gå in och beställa ett macro objektiv!
 
Fjärrutlösare
 
Vore bra till självporträtt och när man ska ta långa sluta tider. Denna vore nice.
 
Externblixt
 
Resultaten här talar för sig själva.  Vore inte en extern blixt riktigt coolt att ha!
 
Kameraväska
 
Är jag den enda som tycker att en kameraväska som inte ser ut som kameraväska vore sjukt praktisk? Att liksom ha med den i smyg. Och kunna ta med den på stan utan att kameran är i vägen. Den här är sjukt snygg.
 
Hittills till Önskelista Foto





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: