Skrivbord

| Postat i: Tankar, Vardag
0
Satt och funderade på hur mitt skrivbord kan bli så stökigt varenda dag. Så i ett försök att hitta perspektiv tänker jag skriva ner vad jag hittar på det
 
  • Två vattenflaskor
  • Hårsnoddar
  • Plåsterpaket
  • Kamerablixt
  • Näsdukspaket
  • Två burkar med järnpiller
  • Pennfodral
  • Två hårborstar
  • Handkräm
  • En ketchupflaska
  • Typ "lock" till en ögonbrynskniv
  • Postit lappar
  • Mer handkräm
  • Plånbok
  • Nycklar
  • Ansiktskräm
  • Systemkamera
  • Halsband
  • Diadem
  • Läppglans
  • Halstabletter
  • Almenacka
  • Suddgummi
  • Glasögonfodral
Och jag undrar hur mitt skrivbord alltid är stökikgt. Kan vara för jag är dålig på att plock undan efter att jag använt något. Kan möjligen vara så. Måste hitta på något nytt sätt att orgamisra på. Tror nog att det är det viktigaste. Att i grunden ha ett bra organiserings sätt. Är det något du använder ofta ska man se till att saken har en bra plats. Så får hitta på någon lösning för har en kännsla av att min ganska så i grunden oorganiserade personlighet inte försvinenr så lätt. Så bästa är att försöka komma runt det på något annat sätt! Genom att helt enkelt göra det lättare för sig.
 
Försöker leva efter detta Work Smart - Not Hard.
 

Tycker det är jäkligt sant!
Hittills till Skrivbord





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: