New Experiences

| Postat i: Foto: Övrigt, Tankar
0
Idag blev det lite oplanerat en massa nya erfarenheter. Jag har lärt mig att flera stationer på gröna linjen är riktigt fula. Flera av dem är helt enkelt inrett med kakel i fula intetsägande färger. Menar kom igen? Var det verkligen någon som tyckte det var snyggt? Sedan åkte jag pendeltåg för första gången också. Ännu en sak jag kan kryssa av min Stockholm bucketlist (Inte för att jag har en men i alla fall) Och sedan gick jag till biblioteket och tydligen så var boken jag ville ha försvunnen. I mean really? Det är ett bibliotek hur kan en bok försvinna? Okej rätt enkelt kan den försvinna. Det är väl bara att ta boken och gå. Ingen kommer nog lägga märke till den om man gör det lite skickligt. Men det är rätt lågt att stjäla från ett bibliotek.
 
Men man behöver lite annat för sig ibland. Nu ska disken göras, smink ta borts och sedan tryckas in lite tyska verb. 
 
Kom på att jag aldrig publicerade dessa.
Hittills till New Experiences





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: