En bra dag!

| Postat i: Foto: Resor
0
Satt och lekte. Vet inte vilken jag gillar bäst eller om jag gillar någon. Jaja.


Faktiskt haft en riktigt bra dag idag!
 
Jag har bott i Stockholm ett tag nu men har fotat alldeles för lite. Så bestämde mig för att ut och fota! Så släpade med mig en vän och fotade gamla stan och lite på söder. Ska kolla igenom bilderna i morgon. Någon bra måste jag väl ha fått även om det var tråkväder!
 
Sedan blev det lunch på stan och fika i hans lägenhet. Och tur har man som har vänner som hjälper en med tyskan när det behövs! Och sedan bara ha kul! Det var välbehövligt! Inte tänka på alla issues i livet. Utan bara ha en kul dag! Måste göra detta oftare.
 
Och ja jag vill sätta mina Stockholms bilder i Rese kategorin. Eftersom ingen annan kategori passar och hade jag inte bott i Stockholm hade det varit resebilder.
Hittills till En bra dag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: