The Three Musketeers

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
Så idag kryssade jag av årets första bok från listan. De Tre Musketörerna.
 
Denna var den första äventyrs boken från listan och jag gillade den! Den var faktiskt spännande och jag kan rekomendera att du borde läsa den! Men något jag tänkte på att de inte är speciellt ädelmodig som de verkar. Om jag tänker på det jag hört så tycker jag inte de är så bra hjältar. De har otrohetsaffarär, faller för varenda kvinna han möter, börjar att strida för ingenting, lätt förolämpade, nästan mördar folk och listan kan göras lång. Visst en för alla, alla för en men några historiska hjältar? Knappast. Men jag har satt upp de två andra böckerna på min andra lista. Så i år eller nästa ska de läsas. Och blev sugen på att se om någonmusketör film! Finns ju ett par att välja bland!
Hittills till The Three Musketeers





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: