Tröstshopping

| Postat i: Vardag
0
Gina tricots egna märke - Shimmer Night, Salt & Pepper, Berry Glitter, Konfetti, Turquiose Dust, Milkshake, Purple Glitter.
 
Tre var för ordinarie pris 4 var tio kronor styck, vilket verkligen var ett sjukt awesome price! Jag älskar rea. Älskade speciellt Berry Glitter och Salt & Pepper.
 
Maybeline Color Show - Winter Baby, Peach Pie, Corals Up, Pow Green och Downtown Red.
 
Rea och halva priset så passade jag på. Älskade färgerna och bestämde mig för att köpa ett vitt då det var rea och jag har börjat använda mycket vitt.
 
Isadora - Angel Wings, Peacock Viva La Diva - Bora Bora H&M - Blue Frost
 
Mera rea. Älskar Angel Wings och Peacock. Båda helt underbara!
 
Så ja det var min reashopping av nagellack. Blev en del. Och jag vill bara måla! De är så sjukt fina!
 
Body Shop är ju egentligen ganska dyrt men var typ halva så jag ville testa den här scruben. Får se omThe Body Shop är bättre.
 
 En massa rea shopping för 10 kr och 5 kr från Lagerhaus. En pärn för recept, en bricka, två grytlappar, kökshadduk, två örngott, plastvisp och några sudd. 
 
 
Och för egen organiserinng behövde jag några nya snygga block. Hittade dessa också på lagerhaus. Älskar dem!
Hittills till Tröstshopping





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: