Uppdaterad Serielista

| Postat i: Serier
0

Serier jag har sett klart:

24

30 rock

Alcatraz

Alias

Anna Pihl

Angel

Arrested Development

Breaking bad

Buffy the Vampire slayer

The Carrie Diaries

Charmed

Csi Miami

Csi New York

Dark Angel

Desperate Housewifes

Dexter

Dirty sexy money

Drop dead diva

Entourage

Friends

Fringe

Ghost whisperer

Gossip Girl

H2O just add water

Heroes

House

How i met your mother

Joey

Legend of the seeker

The lying game

Merlin

My name is Earl

Numb3rs

The Oc

Once upon a time in wonderland

One Tree Hill

Prison break

Ravenswood

Sabrina the Teenage Witch

Scrubs

Sex and the city

The sopranos

Trophy wife

True blood

Twisted

Ugly betty

Without a trace

 

 Serier som jag är up to date with och väntar på kommande avsnitt eller säsonger

2 Broke Girls

American dad

Anger management

Arrow 

Atlantis

Awkward

The big bang theory

Bones

Bron

Cougar town

Criminal minds

Csi las vegas

Devious Maids

Family guy

The Flash

The fosters

Glee

Greys Anatomy

Hart of Dixie

Hawaii 5-o

How to get away with murder

The Mentalist

Modern Family

New girl

Once upon a time

The Originals

Pretty Little Liars

Red band Society

Revenge

South Park

Stalker

Supernatural

Switched at birth

Teen wolf

The Vampire Diaries

The Walking Dead

 

Serier jag försöker se i kapp

Black Sails

Castle

Cold Case

Da Vinci’s Demons

Dawson’s Creek

Game of thrones

NCIS

Nikita

Orange is the New Black

Person of interest


 

Serier jag inte såg klart

American Horror Story

Camelot

In Plain Sight

Lost

Rome

The Office

The Secret Circel

Touched by an angel

Two and a half men

Twin peaks

Veronica mars

 

Blev en del förändringar på listan. Speciellt i det senaste då flera dagar bara har bestått av att ligga i sängen och se på serier.

Blev bara en serie som blev avslutad denna gång. Anna Pihl en dansk kriminal serie. Den gick långsamt att se då de pratade danska så man var faktiskt tvungen att se och inte bara ha i bakgrunden. 3 säsonger lång på 10 avsnitt vardera. Var ingen vanlig kriminalserie utan upplägget var lite annorlunda. Ingennagelbitare men man blev intresserad och man ville se klart.

Däremot såg jag i kapp flera serier. Bland annat komedi serierna 2 Broke Girls och Anger Manegment. Måste söga att jag älskar 2 Broke Girls den har så dirty humor. Helt klart en av de bästa komediserierna. Anger Manegment med Charlie Sheen är inte ens i närheten av så bra som Two and a half men menden är okej att se på. + för att säga fuck you till alla och göra en säsong 90 episoder lång.
Sedan var det två äventyrs serier som båda stod på min jag vill verkligen se lista. Arrow & Atlantis. Båda är det lite fantasy över mer eller mindre. Atlantis mer Arrow mindre. Och båda är riktigt bra. Och när jag kom i kapp Arrow såbörjad jag också se den nya spin off serien från Arrow som heter The Flash. Denna är mycket mera fantasy än Arrow. Huvudpersonen har lyckats få övernaturlig snabbhet.
Bron är en dansk och svensk briljkant serie. Båda säsongerna var extremt bra. Helt briljanta helt enkelt! Och det är ett riktigt högt betyg när det kommer från mig.
Och till sist har jag sett på väldigt mycket Greys Anatomy. Jag har varit helt fast. Ibland älskar man karaktärerna och ibland hatar men dem. Och den har hållit mer eller mindre i 10 säsonger och ska börja på den elfte som just nu går på tv.

Är bara en serie som jag typ börjat på. Cold Case. Såg den när den gick på TV och har sett de två första säsongerna men nu har jag börjat på den tredje. Älskar den här serien.

Och så kom jag fram till att Twin Peaks inte är något för mig. Fattar inte varför den är så populär.

Hittills till Uppdaterad Serielista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: