Böcker jag läst hitills i år!

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
  1. Svindlande Höjder
  2. Räddaren i nöden
  3. Unga kvinnor
  4. Tidresenärens hustru
  5. Vredens Druvor Utbytt mot Rebecca
  6. Anna Karenina
  7. En Geishas Memoarer
  8. Hundra år av Ensamhet
  9. De tre Musketörerna
  10. Oliver Twist
 
  1. Northanger Abbey
  2. Never Let Me Go
  3. Jag är Malala
  4. En riktig våldtäktsman
  5. Eld
  6. Nyckeln
  7. 101 Historiska Hjältar
  8. Bossypants
  9. Den Sista Tempelriddaren
  10. Egoboost
  11. Sex and the City
 

Nu när det gått ett halvår tänkte jag göra en sammanfattning av böckernaj g hunnit med. Min plan var att hinna med15 böcker på ett år. 10 från listan 100 Böcker innan du dör och 5 helt valfria. Nu har jag hunnit med 18 böcker efter lite mer än halva året. 11 andra och 8 från min lista.
 
Tycker jag varit duktig! Ska se till att läsa två till från listan i höst. Och sedan får vi se vilka andra böcker jag hinner med!
Hittills till Böcker jag läst hitills i år!


Lena

Har tänkt att köpa hem De Tre Musketörerna snart då det är en av böckerna jag planerat att läsa i år inom kategorien Klassiker. Men jag gillar Northanger Abbey av dessa, vet inte men gillar den mer än Stolthet och Fördom :P

Svar: Den tycker jag du ska läsa den tyckte jag var bra! Vilka mera i kategorin klassikern tänker du läsa mer? :) Jo håller med dig! Jag har läst alla Jane Austen och jag gillar stolthet och fördom minst. Tycker Northanger Abbey var riktigt trevlig och tycker det är konstigt att den inte är mera känd.
thatslivet.blogg.se


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: