Serier som borde fått fler Säsonger

| Postat i: Serier
1

Alcatraz - Sjukt besviken när den lades när. Jag tyckte den varbra! Förtjänade definitivt mer än en säsong och den slutade med en Cliffhanger!

Angel - Asså trodde någon att detta slut skulle vara okej? Var de höga när de skrev slutet? Nej jag vill ha en till säsong med en massa Spike och inte en stor cliffhanger.

Atlantis - Inte okej! Det märktes att de planerat för en till säsong. Och jag gillade serien. Den var lagom lång och mysig. Och jag vill veta vad som händer sen!

Dark Angel - En intressant serie. Ingen riktig cliffhanger på slutet men hade varit intressant att se vad händer i en till säsong. Fanns så mycket mera de kunde göra med den!

Dirty sexy money - Inte den bästa serien någonsin men jag gillade den. Och slutade också med en STOR Cliffhanger! Ville så gärna veta svaret! Men nix...

Legend of the seeker - Bara jag som tyckte denna var en riktigt bra fantasy serie? Fanns så mycket mera de kunde göra.Två säsonger räckte inte!

The lying game - Man fick aldrig några svar. Jag vill ha svar! OCh kom igen jag gillade serien!

My name is Earl - Asså så sjukt bra komedi serie! Hur vågade de lägga ner den!

Red band Society - Kom igen en så sjukt fin serie! Varför kollade inte FOLK!!!

Trophy wife - Kom igen detta var också en trevlig komedi serie med Malin Åkerman! Varför la ni ned den efter bara en säsong!

Twisted - Bra serie som också lade ner efter en säsong. De hade ju lyckats så bra med en unik och spännande plot. Så sjukt besviken.

Witches of east end - Hur vågade de!? Allvarligt hur??? Asså de kan inte lägga ner med den cliffhangern! Så arg!

The Oc - Den var ju så trevlig! Inga cliffhangers utan e nbra serie som de verkligen borde kunnat få ihop flera säsonger av den!

Hittills till Serier som borde fått fler Säsonger


Lena

Jag gillade Lying Game men tappade bort vart jag låg och ja nu såhär ett år eller så efter har jag fortfarande inte tagit tag i den igen :P Men det är ju så många bra serier att titta på :P


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: