Sammanfattning böcker i år

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
Tänkte göra en snabbsammanfattning då jag har läst 8 böcker vilket är lite mer än hälften av de böcker jag tänker läsa i år! Mitt mål är 15 böcker i år.
 
  1. Svindlande Höjder
  2. Räddaren i nöden
  3. Unga kvinnor
  4. Tidresenärens hustru
  5. Vredens Druvor
  6. Anna Karenina
  7. En Geishas Memoarer
  8. Hundra år av Ensamhet
  9. De tre Musketörerna
  10. Oliver Twist
 
  1. Northanger Abbey
  2. Never Let Me Go
  3. Jag är Malala
  4. En riktig våldtäktsman
Detta är böckerna hittills! Nu har det gått lite långsammare. Men planen är att jag ska läsa två böcker i april (Två som inte finns på listan) och sedan ska jag försöka läsa klart de sex återstående på listan. Sex böcker från maj till december alltså sex böcker på 8 månader borde jag nog klara!
 
 
Hittills till Sammanfattning böcker i år





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: