Sista tenta förberedelserna

| Postat i: Vardag
0
Ska kolla igenom mina anteckningar en sista gång. Sedn ska jag
 
  1. Duscha
  2. Laga mat och äta
  3. Packa ner:
    Tentamat - Två kvarg och två flaskor Vitamin Water Fokus. (De har koffein perfekt om man som jag inte gillar kaffe)
    Pennfack
    ID
    Well det var allt. Inga hjälpmedel tillåtna
  4. Ligga i sängen och sova tidigt!
Så snart är det dags. I morgon är det Algebra 5 timmar som gäller. Känns som jag har gått igenom det viktigaste och vi får se om det räcker. Jag hoppas verkligen att det gör det! Men det enda jag kan göra nu är ta det lugnt och inte stressa. Så jag vaknar utvilad, kommer i tid till tentan utan stress så att jag kan helt enkelt göra mitt bästa!
Hittills till Sista tenta förberedelserna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: