Chosen

| Postat i: Foto: Resor
0
 
Så sjukt trött på vädret! Ville så gärna springa runt med kameran på flera ställen jag varit nyfiken på. Men nej. Tråkigt väder och misstanke om regn. Men ska ändå se till att röra på mig till biblioteket och lämna igen lite böcker. Får se om jag lånar något för problemet är att jag inte förblir i Stockholm så mycket längre. Och då har jag en tenta så så mycket läsning hinner jag inte med. Och en nackdel med biblioteket här är att finns konkurrens om böckerna och att folk verkar vara kassa på att lämna tillbaka böcker. Flera gånger när jag letar efter böcker på webben så ska böckerna varit tillbaka lämnade för någon månad sedan! Kom igen folk!
 
Fast funderar på att gå en bit till ett annat bibliotek för att hitta en bok jag gärna vill läsa och som inte är så lång. Vi får se! Men en promenad är faktiskt alltid skönt + den ligger på ett ställa jag tidigare inte gått till så skulle kunna upptäcka lite nytt när jag ändå håller på!
 
Och ska dessutom gå i mina gamla jeans som jag kan använda igen! I vintras kunde jag inte få upp dem över låren nu kan jag faktiskt använda dem! Känns så bra att jag kan börja använda mina gamla byxor igen! För det var verkligen så gå ner eller dags att köpa en massa nya. Skönt jag slapp köpa nytt!
Hittills till Chosen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: