Min nagelvårdsrutin

| Postat i: Tips
1
 
Jag är ju bara lite smått obsessed med mina naglar. Så vad gör jag för att de ska må bra när jag hela tiden utsätter de för en massa lack och borttagningsmedel?
 
Jag ser till att minst en gång per dag smörja in dem med nagelolja. Vad jag märkt så spelar det ingen större roll vilket märke det är. Alla är rätt likvärdiga även om jag inte är så förtjust i depends. Sedan finns det ingen bättre nagelbandskräm än Lemony Flutter från Lush! Den har varit en livräddare för mig. Hade ju problem med extremt torra nagelband och denna var det enda som faktiskt hjälpte. Så mycket mer än detta tycker jag inte riktigt man behöver göra. Förutom att ja fila ner och polera lite då och då.Och alltid använda underlack!
Hittills till Min nagelvårdsrutin


▲ R O B I N N S

Lush är en fantastisk butik! :)


URL: http://robinns.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: