Så kan det gå

| Postat i: Foto: Djur, Tankar
1
 
Eftersom jag planerar att gå över till Raw har jag insett att jag inte kan behålla alla bilder. Det fungerar inte längre. Så jag måste börja ta bort allt som inte är helt nödvändigt. Så började gå igenom mina gamla bilder och radera allt som inte behövs. Alltså alla för vita eller för svarta bilder och väldigt mycket lika bilder. Har redan raderat 5 GB helt onödiga bilder! Okej det är väldigt lite i jämförelse med hur mycket jag har men med mindre bilder kan jag också hitta bra bilder lättare om jag skulle vela gå tillbaka och hitta bilder från mitt arkiv. Och när jag gick igenom bilderna så hittade jag lite bilder som jag bestämde mig för att redigera som jag inte redigerat tidigare.
 
Men det tar lite i att radera bilderna faktiskt. MEN hittills raderar jag bara från ena hårddisken så inget är i nuläget permanent utan jag har alla på den andra om jag skulle ångra mig. Så det känns bra i nuläget! Inte för att jag tror jag kommer behålla dem men i alla fall!
Hittills till Så kan det gå


ɑ n n i k ɑ

Så söt och fin katt :D

Svar: Jätte söt men smått galen bara ^^
thatslivet.blogg.se


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: