Lush Life!

| Postat i: Vardag
1
 
Lush har ju börjat sälja en massa nya produkter! Bara råkade vara utanför butiken klockan 9 i fredags när de började sälja dem... Bara råkade!
 
Tyvärr väldigt mycket bad produkter och jag har inget badkar längre...
 
Men blev the Comforter duschkräm med den bästa doften ever! Don't look at me bytte jag in mot 5 tomma burkar och den är blå! Hitills gillar jag den! Anat som fick följa med mig hem var Rub rub rub stor version, Full of Grace (på väg till att bli en stor favorit) och Salted Coconut scrubb. Nöjd! Finns en del saker till som kan komma att bli testade i fremtiden!
 
Men just nu är jag riktigt nöjd med dessa! Och jag har heligt lovat mig själv att sluta exprimentera! Får se hur det går...
Hittills till Lush Life!


Felicia

Åh, vill också ha! Det sämsta med att flytta från Stockholm var nog att flytta från Lush, haha :D ♥

Svar: Kan jag förstå för det var typ det bästa med att flytta till Stockholm :D
thatslivet.blogg.se


URL: http://hemmahosfelicia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: