Mina serie Chrushes

| Postat i: Serier
1
Chuck bass, Gossip Girl - Först inget speiellt. Men asså gud vad han växer och gud vad man älskar honom! Asså han ochBlairs förhållande är ju det bästa på tv någonsin! Jag dog lite varjegång de hade ett moment tillsammans!
 
Spencer Reed, Criminal Minds - Okej lite udda kanske. MEn kan inte bara vara jag som tycker attsmarthet är sexigt? Men det var mer i de tidigare säsongerna han har blivit tråkigare. Och han förlorade sina hundögon han kunde ha ibland. Så kolla in de typ 4 första säsongerna!
 
Damon salvatore, The Vampire Diaries - Bästa på tv någonsin och enda anledningen att se serien. Menar titta på honom!
 
Rafael Solano, Jane the Virgin - En ny Crush. Vill se mer av honom! Bra serie och så bra karaktär!
 
Sam Winchester, Supernatural - Det är något! Speciellt i de första fem säsongerna!
 
Stiles Stilinski, Teen Wolf - Bästa personligheten någonsin! Asså nog den enda jag skulle kunna tänka mig verkligen dejta i den här högen! Vi harsamma humor och vi skulle ha jäkligt kul tillsammans! Om han varverklig... Det lilla problemet :(
 
 

Hittills till Mina serie Chrushes


Lena

Håller med alltså Spencer Reed sådär nördigt snygg xD haha
Har frågestund på bloggen då jag ska resa bort över en vecka, ställ gärna en eller flera frågor om vad som helst haha kanske mina kändis/fiktionella crushar :P


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: