Stockholm i mitt <3

| Postat i: Foto: Landskap, Foto: Resor
1
 
Kan inte Stockholm vara riktigt fin! När min vän Malin som pluggar i Örebro kom hit i totally turned her! Stockholm är faktiskt inte så illa! Allt finns och kan vara riktigt fint :) Och vadå mycket folk? Självklart om du är på centralstation, åker tunnelbana i rusningstrafik och är på de största turistställena är det mycket folk. Gå bara en gata bort så är det nästan folktomt!
Hittills till Stockholm i mitt <3


Erica

Jag känner precis samma sak! Stockholm i mitt <3! Jag kan känna ibland på morgonen eller eftermiddagen när det är som mest packat med folk att det är lite drygt, men jag har vant mig och skulle nog inte kunna tänka mig att bo någon annanstans (åtminstone inte om jag ska bo i Sverige) nu. Älskar den här staden! :)

Svar: Jo börjat känna samma sak :) Hoppas jag kan hitta jobb och bostad här efter jag pluggat klart! :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://faithhopelove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: