När man klarar en Tenta

| Postat i: Foto: Natur, Vardag
0
 
Att klara en tenta är en av de bästa känslorna i världen. Det är en sekund av ren lycka. Att känna att man verkligen lyckats och allt arbete man lagt ner inte var förgäves utan att det gav utdelning.
 
Sedan klagar man inte på att man slipper bli utkastad från lägenheten p.g.a. för få poäng!
 
Så Molle tentan är avklarad! Vilket var mitt stora mål! Aldrig mera den kursen! Det är ren lycka! Inte för att inte kursen var sjukt intressant för det var den men upplägget var inte det bästa. Men nu slipper jag det.
 
Fick en komplettering på kursen Transportprocesser som jag ska göra idag men det borde gå bra.Sedan ska jag skriva på projekt! Och well tusen andra saker ska göras. Men en sak i taget.
 
Nu tänker jag äta frukost och läsa bok med te tills jag får uppgiften! Sedan ska jag fixa den i believe in me!
Hittills till När man klarar en Tenta





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: