3 Böcker

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
 
Frankenstein
 
Temat i Frankenstein är väldigt intressant. Det finns mycket tänkvärt i boken och den är intressant att läsa och blir inte tråkig. Helt klart en klassiker alla borde läsa. Den är inte lång så finns inga ursäkter!
 
 
Isabellas hemligheter
 
Jag läste hennes bok Egoboost tidigare i år. Den var mera för tonåringar men Isabellas hemligheter är mera för en lite äldre publik. Och den hade en hel del bra att säga. En del saker var ointressanta och ibland handlade den lite för mycket om henne. Men överlag tycker jag att den gav bra tips och var värd att läsa.
 
 
 
Förr eller senare exploderar jag
 
Efter att filmen kom ut så har ju boken varit mycket på tapeten. Tycker egentligen inte att den var så speciell direkt. Typ en vanlig ungdomsbok. En förutsägbar vanlig tonårsbok. Bra tonårsbok dock. Tragisk och den fick mig att börja gråta. Skulle vela läsa mera av författaren dock.
 
 
Hittills till 3 Böcker





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: