Lärdomar från 2015

| Postat i: Inspiration, Tankar
0
 
 
Det har hänt väldigt mycket under året. Bra och dåligt. En hel del dåligt. Men en del dåligt har sedan visat leda till något bra i slutändan och har kommit ut starkare. Förutom lunginflammationen jag hade... Den hade jag velat slippa ledde inte något bra...
 
  • Du kan inte vänta på att vara lycklig du måste försöka vara det nu. Så skjut inte upp det till efter något. Det är nu som spelar roll inte sedan för nya måsten dyker alltid upp
  • Perfektionism funkar inte
  • Försöka vara positiv funkar. Försöker berömma mig själv för det jag faktiskt gjort bra under dagen istället för att klaga på allt jag inte gjort.
  • Du måste göra det som är bäst för dig i slutändan.
  • Att läsa böcker är den bästa terapin som finns
  • Spotify är en riktigt bra uppfinning
  • Håll alltid rummet snyggt du vet aldrig när folk kommer över..
  • Jag är en INTJ. sedan jag förstod detta har jag kunnat förstå mig själv på ett helt annat plan än tidigare.
  • Mac foundation och mac läppstift
  • Lite foundation och lite självförtroende kan göra hel del har jag märkt
  • Jag kommer inte dö ensam
  • Lush är en gudsgåva! I alla fall en gåva till mitt hår! Mitt hår är så mycket mera välmående
  • Att våga mera. Att gå utanför sin comfort zone är läskigt men man växer verkligen som människa när man gör det. Har vågat göra så mycket mera än tidigare. Och det är så befriande!
  • Jag har insett förändring tar tid. Saker tar inte en natt.
  • Post it lappar och washi tejp is the shit asså!
 Jag ska helt enkelt fortsätta to build my Empire 2016!
 
 
Hittills till Lärdomar från 2015





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: