Mål 2016

| Postat i: Foto: Övrigt, Inspiration, Tankar
1
 
Jag ogillar nyårslöften men mål tycker jag är något annat. Mål gör jag konstant men de känns bara roligare att skriva ner på bloggen när det är ett nytt år.
 
  • Läsa 60 böcker - Blev lite över 50 böcker 2015 när målet var 15 så nu satsar jag på 60!
  • Bli uppflyttad till nästa år i skolan.
  • Sova bättre. Sluta vara uppe sent!
  • Laga bättre och mera varierad mat hemma. Lite mera variation behöver jag.
  • Plugga mera i skolan i stället för hemma.
  • Sluta vara så hård mot mig själv. Måste helt klart sluta vara så mycket av en perfektionist.
  • Bli gladare!
 
Resterande tar vi ett annat år! Asså skolan tar upp så mycket tid redan. Så jag vill fokusera på att må bättre, läsa(som jag mår jätte bra när jag gör) och plugga!
 
Helt enkelt fortsätta bygga mitt imperium!
Hittills till Mål 2016


Lena

Låter som väldigt realistiska mål det där. Känner också att jag mer sätter mål än löften i år :D


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: