Summer Goals

| Postat i: Foto: Natur
0
 
Så vad vill jag göra i sommar nu när jag är fast på landet?
 
  • Ska fortsätta springa och ska försöka  få ner min springtid. Har märkt att jag lätt kan springa rätt långt riktigt långsamt på ren envishet. Men att öka tempot har jag haft svårt för.
  • Måla! Ska måla minst en tavla med akryl och se till att måla upp alla mina akvarellpapper.
  • Försöker tänka realistiskt när det kommer till läsning och i alla fall se till att läsa Moby Dick, Borta med Vinden, David Copperfield och Kampen om Järntronen. Dessa SKA läsas i sommar.
  • Tänker se till att vara en riktigt bra anställd som inte är trött på jobbet!
  • Fota riktigt mycket Macro!
  • Tillbringa underbara helger i Stockholm med JE och vänner!
Hittills till Summer Goals





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: