Laws of Attraction

| Postat i: Foto: Övrigt, Vardag
0
 
Molle tenta... Molekylär Struktur.
 
En kurs som hade kunnat vara så rolig men som man bara hatar. et kan gå exakt hur somhelst imorgon. Men jag ser fram emot det bara så att man kan fådet överstökat. Sedan blir det numme plugg och rapporter och nummelabb... Så det blir inte ens påskledighet. Men bokläsandet är igång och jag är just nu faktiskt i fas med min goodreads utmaning! Inte illa när jag har mycket som helst att göra!
 
Men tillbaka till mollen. Det är en kurs som är riktgit viktig. Den går in i detalj hur bindningarskapas och nu har allting fallit på plats och det känns så bra! Men det är det som är det sjuka i kursen. Känns som man förstår mycket men känns som man komemr faila tentan. Men ska också sitta och fördjupa mig i bindningar och hückel och spektroskopi imorgon. Sedan fem timmar tenta. Efter den är jag tentadöd. Sedan blir det sovmorgon på tisdag och sedan skajag plöja igenom alla numme tentor som existerar!
Hittills till Laws of Attraction





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: