35 Böcker?

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
 
Blev hela tre böcker när jag var borta. Så då är jag plötsligt uppe i 24 böcker! Så får väl försöka komma upp i 35 kankske? För att verkligen utmana mig själv. Vilka böcker ska jag ta och läsa då? Har så mycket böcker att läsa! Det svåra är att välja! 3 vet jag och då är jag uppe i 27. Men jag har lite tankar på vad jag är sugen på.
 
  • Hundra år av Ensamhet L
  • Anna Karenina L
  • Lean in (De tre jag redan planerat)
  • En studie i Rött
  • Greven av Monte Cristo L
  • Guldkompassen L
  • Tjänarinnans berättelse L
  • Män som hatar kvinnor
  • Is everyone hanging out without me?
  • Kalle och Chokladfabriken L
  • Den lilla Prinsen L
L=Lista
 
Skulle jag lyckas med detta skulle jag ha läst halva nästa årets planerade från min lista. Skulle inte vara helt fel! Men är riktigt nyfiken på böckerna! Efter dessa tänker jag nog hur som helst göra en avstickare och läsa en massa korta böcker! Finns en massa klassiker på 200 sidor och under! Så betar man snabbt av en massa klassiker!
Hittills till 35 Böcker?


Lena

Det kan verkligen vara skönt med något kort att läsa mellanåt också och inte bara längre böcker. Känner det nu när jag läst en del längre böcker på engelska att ögonen dras mot de där lite lättare på svenska i bokhyllan :P


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: