Julklapps Shopping

| Postat i: Vardag
0
Jag insåg en sak - Det är julafton nästa vecka! Hur hände det här?? Imorgon är det endast en vecka kvar och jag åker i från Stockholm på lördag. Så det är ju ingen tid kvar!? Så sprang ner till centrum och införskaffade mig lite julklappar och jag är nöjd med det jag köpt åt folk! Tror de kommer uppskatta det jag köpt :) Tyvärr kom jag hem med lite saker till mig själv. Eller tyvärr det enda behövde jag. Hittade en stickad svart halsduk på halva priset. Jag behövde verkligen en det börjar bli kallt ute! Men kom också hem med 3 supersnygga nagellack för att fira att jag kan börja använda nagellack igen! Ska visa er mina naglar i kväll!
 
Mina jääääättefina paket som inte alls är ihoppaketerade med frystejp. Det är som jag säger jag saknar hemma! Allt finns ju hemma. Inte tänker jag på att köpa tejp.
 
Isadora - Hot hibiscus. China Glaze - Your Present Required. Ciaté - Regatta. Jag är så förälskade i dem! Kan inte bestämma mig för vilken jag älskar mest!
Hittills till Julklapps Shopping





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: