Better!

| Postat i: Foto: Natur, Hälsa & Träning
0
 
Asså envarren börjar ju fakitskt att make some sense. Och hitat har jag dessutom fått två poäng på seminarier så jag har nu två poäng till tentan! Och nej jag har inte så mycket mera i huvudet än matte!
 
Fast faktiskt min plan om att sluta socker funkar faktiskt! Gissa om jag gått ner något? Nästan 2 kilo! Och mitt mål är två till till nyår. Inte helt omöjligt. Och det känns faktiskt lite bättre i kroppen. Det jag fick nog av var att det helt enkelt kändes fel. Kan inte beskriva det som något annat än helt enkelt fel. Kändes inte alls som den kropp jag vill ha. Men hur sjutton ska man klämma in träning? Sitter ju hela dagarna framför en mattebok?
Hittills till Better!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: