Agents of Shield in Sweden

| Postat i: Serier
0
Precis börjat att se Agents of Shield och i fjärde avsnittet första säsongen är de i Sverige. Tyckte det var lite kul. Först är de på Sergels torg, man kände verkligen igen sig. Sedan var de i tunnelbanan och där kände man verkligen igen sig! De tog tunnelbanan mot Kungsträdgården blå linje från T- Centralen. Enda som var fake var tunnelbanan. Aldrig sett en sådan tunnelbanevagn i Sverige. Liknade de amerikanska man ser i filmer. Faktiskt lite dåligt tycker jag. Menar hur missar man en sådan detalj?
 
Och när jag kollade närmare så ser man också att när de kliver in så är det en svensk tunnelbanevagn men efter när de är inuti är den en amerikansk! Haha vad mycket man kan upptäcka när man kollar lite noga ;)
Men jag antar början var inspelad på plats men resten var i USA. Men hur som helst tyckte jag att det var lite kul!
 
 
Plattan!
T-Centralen
Notera dörrar och stänger
 
Jämför dessa dörrar med bilderna nedanför. Ser ni någon skillnad?
 
Hittills till Agents of Shield in Sweden





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: