!

| Postat i: Vardag
0
Gud vad jag är dålig på att blogga. Men men. Jag är typ frisk nu i alla fall efter bara två veckor. Men jag vill ändå passa på att visa mina inköp i Stockholm! Är så nöjd!!
 
Rea! Opi - You Are so Outta Lime!, China Glaze - Point Me To The Party, Can I Get An Untz Untz och de andra vet jag inte.
 
Denna underbara necessär i plast! Tycker de i plast är så bra! Om något läcker gör det inget!
Dessa underbara listor! Jag äääälskar listor!
Denna absolut fabulous kalender!!!! Jag är så sjukt nöjd! Exakt en sådan jag velat ha men aldrig hittat!!Asså den är så perfekt och jag är så sjukt taggad att börja skolan!
Plus dessa örhängen var inte så illa.
Och kan inte bestämma om denna resemugg eller kalendern som var dagens bästa köp. Menar är den inte totally awesome? Och båda är i mörkblå min favorit färg!
 
Gud vad jag längtar mig tillbaka till Stockholm! Jag vill bara gräva ner mig i studentlivet! Asså jag gillar egentligen mitt jobb men inte när jag är sjuk, skär mig på kartong (asså papercuts på kartong gör så sjukt ont! Tror jag kommer få ett ärr på fingret efter ett av dem), och kan inte ens bo i huset... Nej ser fram emot att kunna ha min vanliga rutiner och verkligen börja mitt liv igen.
 
Hittills till !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: