Om Mig

| Postat i: Vardag
0
Vad ska man egentligen skriva om sig själv?
 
Få ihop en text som bäst beskriver en så kortfattad som möjligt utan att bli att det blir för lite eller för mycket. Koncentrerat men verkligen inte för koncentrerat då låter det bara sjukt. Så helt enkelt lagom. Detta lilla svenska ord som vi (hat)älskar så mycket.
 
Men något måste jag ju faktiskt skriva. Så jag gör ett försök och ser hur det blir!
 
Jag heter Anna och är just nu 21 år. (Och jag känner mig både gammal och har redan börjat få ålderskris. Tycker definitivt att jag kunde slutat åldras vid 20) Jag pluggar just nu Kemi på KTH. KTH.Åh vilken hatkärlek jag har till dig <3. Både det värsta och bästa som hänt mig! Bor i Stockholm men kommer från en liten håla i Dalarna och är så glad att jag slipper den! Älskar Stockholm med alla äventyr som finns. (Men som man inte hinner med eftersom man pluggar HELA TIDEN! (I'm just kidding! No i'm not, run!))) Med all min hatkärlek så är det för det mest kul även om man ofta bara vill dra sig i håret.
 
Så mitt liv kretsar kring att överleva skolan en dag i taget och försöka hinna leva någon gång där i mellan! Livet utanför består av vänner, fotografering, bloggen och en hel del böcker och tv serier. Och att städa. Jag är e perfektionist som är nog mitt sämsta personlighets drag! Mitt bästa? Min envishet!
 
Och livet går ut på att leva någorlunda i dagen och sträva inför framtiden! Jag jobbar på att se mig som en kick ass karriär kvinna i framtiden! Och ska försöka bli bättre i bloggen på att faktiskt skriva om sådant också då jag har en hel del tankar och funderingar i mitt huvud jag vill dela med mig av! Även om det mesta blir foto eftersom jag brinner för det! Och att jag då faktiskt tar och redigerar bilderna jag fotar!
 
 
Hittills till Om Mig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: