Sex and the city Quotes

| Postat i: Inspiration, Tankar
0
Något man ibland vill skrika åt folk! Ibland så håller man fast vid folk som man inte borda hålla sig fast vid. Ibland ska man bara dumpa folk och inte se sig om och bara få känna hur mycket bättre man mår när man inte behöver tänka på andra folks drama. Man ska vara egocentrisk ibland! Och själv se till att må bra! Så kläng er inte fast till pojkvänner, vänner eller familj som bara gör erat liv värre.
Japp! I ett förhållande kan man inte alltid sätta sig själv i andra rummet. Man ska älska sig själv mest annars kommer man inte må bra i förhållandet.
Oftast pratar nog folk om dig mindre än vad man inbillar sig. Men om folk skulle? So What? Man måste nog lära sig att bara strunta i resten av världen. För vad spelar folk för roll egentligen?
Ja...
Haha! Ett sådant självförtroende vore inte helt fel! Men fake it until you make it!
Tror det många gånger tyvärr är sant... Tror det handlar om gamla macho roller.
Haha folk skulle nog säg att detta är en rätt bra beskrivning av mig! Och många gånger stämmer det nog. Jag älskar att ha rätt lite för mycket. Sjuuuuukt envis! Men jag har börjat inse att vara envis är nog en av mina bästa egenskaper!
 
Hittills till Sex and the city Quotes





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: